آبان ۲۹، ۱۳۸۵

139..

نه .....جان
نامه ام باید کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آئینه
از نو برایت مینویسم
حال همه ی ما خوب است
اما
تو باور مکن....


ابولفضل عزیز و دوست داشتنی که از نوشته ی کم خردانه و سطحی من در پاسخ به کامنت گذاشته شده کمی رنجیدی. هر چند میدانم که هرگز گوشزد و هشداری را که به بنده بازگرداندی از سر ناراحتی شخصی ات نبوده و خواستی که مرا آگاه سازی تا درمورد دیگران تکرار نکنم. بسیار ممنون از لطف بیکرانت که مرا فهماندی که گستاخانه پاسخ محبت را دادن شایسته ام نبوده است

دوستت دارم نه به خاطر آنکه دوستم هستی بدان دلیل که منت گذاشتی و مرا به دوستی پذیرفتی
امیدوارم عذر خواهی رسمی مرا پذیرا باشی و از من رنجیده خاطر نباشی

ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی
بی دوست زندگانی ذوقی چنان ندارد


خیلی گلی...

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام رضایم..خیلی آدم بی سلیقه ای هستی..آدم قحط که این عتیقه رو دوست داری :)

ناشناس گفت...

سلام رضاجون
فكر بلبل همه آنست كه گل شد يارش گل غلط ميكنه كه عشوه كند در كارش
امام رضا رفتي ياد ما نباش چون امام رضا پرتت مكنه بيرون
در ضمن دلسوختن نداره كه اونجا جاي شماهاست
مارو حرم راه نميدن
سلام خانم خاني خوش سليقه بزرگ و محترم رضاهم مثل بقيه آدمااشتباه زياد ميكنه مهم اينه كه........
در ضمن رضاجون دل به دل راه داره
خرتيم باور نداري ار ار ار ار

قلــم صد و سی و نه گفت...

139..

سلام و عرض ارادت به سرکار خانوم خانی . ازاینکه سرزدید ممنون و متشکر.
ولی فکر کنم فراموش کردید که من هیچ بی احترامی رو به دوستانم نمیتونم ندیده بگیرم.
البته شما که مطمئنن قصدی نداشتید و ابولفضل هم بزرگوار تر از این حرفهاست

باز هم مرسی
...

Konar گفت...

یاد من باشد هر چه پروانه که می افتد در آب زود از آب در آرم
یاد من باشد کاری نکنم که به قانون زمین بر بخورد
یاد من باشد فردا لب جوی حوله ام را هم با چوبه بشویم
یاد من باشد تنها هستم
ماه بالای سر تنهایی است

ناشناس گفت...

ببین آقا رضا تو که قسمت نظراتت رو باز گذاشتی ..یعنی چی؟ یعنی نظر بدین..همه که نباید قوربون صدقای رفیقای شما برن..این هم یه نظر بود که به من ربط داشت حالا 3 توصیه واست دارم ..خوب گوش کن.:1-ناراحتی دیگه برات نظر نمی ذارم...2-اگه بابت رفیقت ناراحتی چاره اش یه لیوان آبه سرد..3- اگه رفیقت هم ناراحته اونم می تونه از تجویز آب سرد استفاده کنه..در ضمن دوستای من قابل مقایسه با دوستای تو نیستن بی زحمت اصلا این دو رو با هم قیاس نکن..

قلــم صد و سی و نه گفت...

139..
ممنون از شما سرکار خانوم خانی
البته این مسلمه که دوستای شما با دوستان بنده فابل مقایسه نیستند
شما هم سنگ کس دیگه رو لازم نیست به سینه بزنید
بنده قصد اهانت به شما رو نداشتم و امیدوارم اگر ناراحت شدید بنده رو عفو بفرمایید
در مورد کامنت
نظراتتون خوشحالم میکنه البته اگر براتون زحمتی نباشه

به هر حال آرزوی موفقیت براتون میکنم...

ناشناس گفت...

سلام آقاي محبي
قصد دخالت ندارم و به من هم ارتباطي نداره من هميشه به وبلاگت سر ميزنم و هم دانشكده اي شما هستم
ميخوام بگم كه
با مدعي مگوئيد اسرار عشق و مستي
كامنت هر كسي ارزش پاسخ دادن نداره

ناشناس گفت...

چقدر خوبه آدم خودش باشه
يه بار هم شما اين لذت رو تجربه كن خانم خاني
موفق باشي

قلــم صد و سی و نه گفت...

139..
ابولفضل عزیز
بنده از شما معذرت میخوام ولی این نکته که گفتم (در مورد احترام به همه ی دوستان بنده)
فراگیر است . و خانم خانی هم از دوستان قدیمی هم بنده و هم شماست...
خلاصه بی خیال...


از شما دوست عزیزی هم که خودتونو معرفی نکردید خیلی ممنونم که محبت دارید و به من سر میزنید

اینم از دوست عزیزم
یه چیزی شبیه صلوات آخر دعوا

نقد صوفی نه همه صافی بیغش باشد
ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که دروغش باشد
ناز پرورده تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد
غم دنئی و دنی چند خوری باده بخور
حیف باشد دل دانا که مشوش باشد...

از همه ممنون

ناشناس گفت...

سلام رضایم..این نظرو برات می نویسم چون گلی.....چون رضایم هستی..از رفقاقدیمی و با مرامم هستی...رضایم من فقط نظرم رو گفتم..وبنا بر اتفاق این بار واقعا خودم بودم. به هر حال گلی و من قصد ادامه این ...ببخشید خاله زنک بازیا رو ندارم..به نظرم تموم بشه واسه هممون بهتره...فقط گناه من اینه که همیشه خودم هستم و متاسفانه کسانی که نقاب دیگه ای به چهره زدن ..من رو هم به کیش خودشون می پندارن..بهر حال این جا محیط وبلاگه..یه محیط فرهنگی..جای خیلی صحبتا نیست....بهر حال هنوز رضایم هستی...گلم هستی...و به خاطر گل روی تو هم که شده برای رفیقات احترام قائلیم..یا حق

ناشناس گفت...

البته یادم رفت.... من سنگی جز سنگ خودموندارم که به سینه بزنم داداش..این یکیو اشتب اومدی ...اونی که فکر کردی بزرگوارتر از این صحبتاس که خودشو بخاطر چیزای بی ارزش کوچیک کنه..و در ضمن اینقدر شجاعت داره که خودش حرفشو بزنه...این بد اومدی داداشم..یا حق...

ناشناس گفت...

اقا رضا به خاطر خودت از رفيق قديمي و با محبتت خانم خاني معذرت خواهي ميكنم اگه حرفي زديم خودت عذر من رو بپذير

قلــم صد و سی و نه گفت...

139..
سلام به هر دوی شما
بابا جدی نگیرید همه با هم رفیق هستیم
سر کار خانوم خانی که واقعا هم حق خواهری گردن بنده دارید
ممنون در مورد سنگ و سینه منظورم شخص خاصی نبود این بار رو شمااشتباه کردید

من فقط احترام متقابل به همیگه رو خواستم
همین
مرسی از بزرگواریت ابولفضل جان
التماس دعا از جفتتون

ناشناس گفت...

هر آدمی مخالف و موافق هایی داره...
همیشه لازم نیست جواب بدیم گاهی اوقات فقط باید شنید و تامل کرد...
باید بتونیم شنونده خوبی برای نظرات و عقاید دیگران باشیم(نقد پذیر و محترم)!
یاد بگیریم همیشه جواب ندیم و همیشه منتظر جواب نمونیم...
آرزوی موفقیت برای همگی!!!

Konar گفت...

زیرسرپوش بلور
تو هوا بودی
توبودی
شمع در دایره روشن نور
زنده بود
و نمی دانست
کیمیا در نفس هستی توست
تا تو رفتی
دانست
و

مرد
ویژه آپدیت شد

ناشناس گفت...

سلام آخه يه چيزي بگو تو مارو كشتي از بس اومديمو رفتيم سريه بعدي باهات برخورد ميكنما